Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Net de fiets met winterbanden verkocht, en de nieuwe is op normale Vredesteins geleverd, balen.......

Nederlands Transplantatie Verbond adviseerd: draag geen fietshelm!

 

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

  • Reacties 66
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Dit weekend ga je de winterbanden wel nodig hebben.

vannacht al -5

morgen de gehele dag onder 0

zondag -10 tot -15

 

dus om er alvast in te komen 

koud hé

 

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Geplaatst:
14 minuten geleden, wanderer zei:

valt hier wel mee 

Hier in Nijmegen ook wel. Er is een centimeterje sneeuw gevallen. Uiteraard genoeg om chaos te veroorzaken

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:

Bijna geen verkeer op straat, winkelcentrum ook weinig volk.

5 ~ 6 cm ligt er van vannacht, het was nagenoeg windstil

maar het begint nu weer te sneeuwen en te waaien 

Fat Freddy's Drop

Bohannon

 

Geplaatst:

Een heupfles met jonge jenever meenemen en jullie komen er zo wel doorheen door deze erbarmelijke periode. 😂👀🥃

 “On ne voit bien qu´avec le cœur.

L´essentiel est invisible pour les yeux”.

Geplaatst:
Op 7-1-2026 om 14:47, bellejt zei:

Die waren dan ook nog eens dieper van groef en was lekker meegenomen

Ze moeten ook een diepere groef houden. Minimum profiel 4 mm, bij zomerbanden is dat 2 mm.

Geplaatst:
1 uur terug, Drs. IJzerbout zei:

Een heupfles met jonge jenever meenemen en jullie komen er zo wel doorheen door deze erbarmelijke periode. 😂👀🥃

Jägermeister bitte

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:
1 uur geleden, Drs. IJzerbout zei:

Een heupfles met jonge jenever meenemen en jullie komen er zo wel doorheen door deze erbarmelijke periode. 😂👀🥃

Jonge jenever??

Lijkt me niet slim! 

https://www.nhnieuws.nl/nieuws/355867/gebroken-polsen-armen-en-benen-sneeuw-zorgt-voor-drukte-in-ziekenhuizen

 

Hete drank in thermosfles verstandiger!

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:
1 uur terug, Mojo zei:

Jägermeister bitte

Doe mij maar Ratzeputz, een zeer hete gemberjenever van 58%. Smaakt veel sterker dan Stroh rum van 80%.

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...