moonchild Geplaatst: 7 januari Geplaatst: 7 januari Net de fiets met winterbanden verkocht, en de nieuwe is op normale Vredesteins geleverd, balen....... Nederlands Transplantatie Verbond adviseerd: draag geen fietshelm! VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Drs. IJzerbout Geplaatst: 8 januari Geplaatst: 8 januari Ik heb er net een paar nieuwe zandbakbanden onder laten leggen. “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
D.Quijote Geplaatst: 8 januari Geplaatst: 8 januari Deze bedoel je ? 1 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
gerrit B Geplaatst: 9 januari Geplaatst: 9 januari Dit weekend ga je de winterbanden wel nodig hebben. vannacht al -5 morgen de gehele dag onder 0 zondag -10 tot -15 dus om er alvast in te komen koud hé zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Mojo Geplaatst: 10 januari Geplaatst: 10 januari 14 minuten geleden, wanderer zei: valt hier wel mee Hier in Nijmegen ook wel. Er is een centimeterje sneeuw gevallen. Uiteraard genoeg om chaos te veroorzaken You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 10 januari Geplaatst: 10 januari Bijna geen verkeer op straat, winkelcentrum ook weinig volk. 5 ~ 6 cm ligt er van vannacht, het was nagenoeg windstil maar het begint nu weer te sneeuwen en te waaien Fat Freddy's Drop Bohannon
Drs. IJzerbout Geplaatst: 10 januari Geplaatst: 10 januari Een heupfles met jonge jenever meenemen en jullie komen er zo wel doorheen door deze erbarmelijke periode. 😂👀🥃 “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
Tonskidutch Geplaatst: 10 januari Geplaatst: 10 januari of een Sint Bernhard hond, met een tonnetje drank Fat Freddy's Drop Bohannon
zeeteefje Geplaatst: 10 januari Geplaatst: 10 januari Op 7-1-2026 om 14:47, bellejt zei: Die waren dan ook nog eens dieper van groef en was lekker meegenomen Ze moeten ook een diepere groef houden. Minimum profiel 4 mm, bij zomerbanden is dat 2 mm.
Mojo Geplaatst: 10 januari Geplaatst: 10 januari 1 uur terug, Drs. IJzerbout zei: Een heupfles met jonge jenever meenemen en jullie komen er zo wel doorheen door deze erbarmelijke periode. 😂👀🥃 Jägermeister bitte You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Eduard07 Geplaatst: 10 januari Geplaatst: 10 januari 1 uur geleden, Drs. IJzerbout zei: Een heupfles met jonge jenever meenemen en jullie komen er zo wel doorheen door deze erbarmelijke periode. 😂👀🥃 Jonge jenever?? Lijkt me niet slim! https://www.nhnieuws.nl/nieuws/355867/gebroken-polsen-armen-en-benen-sneeuw-zorgt-voor-drukte-in-ziekenhuizen Hete drank in thermosfles verstandiger! Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Sprietje Geplaatst: 10 januari Geplaatst: 10 januari 1 uur terug, Mojo zei: Jägermeister bitte Doe mij maar Ratzeputz, een zeer hete gemberjenever van 58%. Smaakt veel sterker dan Stroh rum van 80%.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 10 januari Geplaatst: 10 januari “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
gerrit B Geplaatst: 10 januari Geplaatst: 10 januari Is al wel heel ver over de uiterste houdbaarheidsdatum lijkt het zo. 😁 zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Aanbevolen berichten