Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Willy Class X is gestart in het Vlaanderen2-pakket 5A/5D

https://radiovisie.eu/blad-1649-willy-class-x-business-am-google-iheartmedia/

WILLY_CLASS_X.jpg

Edision Piccollo Benelux Edition en VU+ Zero 4K
Cahors Big Bisat : 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E           
Triax 88 cm: 13°E, 1,9°E   Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  8°W 

Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W   Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°E die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                      DVBT-TNT     DAB+

 

 

  • 1 jaar later...
Geplaatst:

In de nacht van vrijdag 21 op zaterdag 22 juni nam Broadcast Partners de exploitatie van de commerciële DAB+ Vlaanderen1 (11A)

officieel over van Norkring. De verrassing is dat Stadsradio Antigoon gestart is op deze muxx, met een lage bitrage van 48 kbp/s.

https://radiovisie.eu/verrassing-antigoon-in-heel-vlaanderen-op-dab/

Stadsradio Antigoon.jpg

Edision Piccollo Benelux Edition en VU+ Zero 4K
Cahors Big Bisat : 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E           
Triax 88 cm: 13°E, 1,9°E   Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  8°W 

Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W   Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°E die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                      DVBT-TNT     DAB+

 

 

Geplaatst:
Op 22-6-2024 om 12:30, Satfeeds-DX zei:

In de nacht van vrijdag 21 op zaterdag 22 juni nam Broadcast Partners de exploitatie van de commerciële DAB+ Vlaanderen1 (11A)

officieel over van Norkring. De verrassing is dat Stadsradio Antigoon gestart is op deze muxx, met een lage bitrage van 48 kbp/s.

https://radiovisie.eu/verrassing-antigoon-in-heel-vlaanderen-op-dab/

Stadsradio Antigoon.jpg

48 kbps …lager gaat niet eens qua bandbreedte .  Daarnaast is nu overgestapt op lagere zendmasten dus dag dx ontvangst over de grens. Dagdag dab+

Geplaatst:
4 uren geleden, Schotelspeller zei:

48 kbps …lager gaat niet eens qua bandbreedte .  Daarnaast is nu overgestapt op lagere zendmasten dus dag dx ontvangst over de grens. Dagdag dab+

Tja als je wat verderaf van zo'n mast zit dan is het on off geluid. Met FM had je wel nog iets.

Geplaatst:
Op 19-5-2018 om 08:43, Tonskidutch zei:

wegens het overlijden van mijn moeder zal het niet dit weekend worden

maar ik beloof een testrapport

 veel sterkte

×
×
  • Nieuwe aanmaken...