Mutant HD51 ervaring multistream tuner
-
Wie is er online 0 leden
- Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
-
Gerelateerde inhoud
-
Octagon SX88 , op sommige Franse multistreamzenders vindt die geen audio
Door cookie monster,
- octagon
- audio probleem
- (en 3 meer)
- 13 reacties
- 2.028 weergaven
-
Wat is het verschil tussen een OCTAGON SX87 WL & OCTAGON SX89 WL ? ?
Door cookie monster,
- octagon
- satellietontvanger
- (en 3 meer)
- 2 reacties
- 1.611 weergaven
-
Edision OS mio 4K UHD , kan niet op internet , zowel via LAN & WLAN 1 2
Door cookie monster,
- edision os mio 4k
- multistream
- (en 3 meer)
- 27 reacties
- 5.322 weergaven
-
Welke is een goede ontvanger welke multistream aankan , geen enigma meer aub ! ! 1 2
Door cookie monster,
- multistream
- dvb-s2x
- (en 3 meer)
- 20 reacties
- 6.647 weergaven
-
Edision Piccollino S2 HEVC , kan deze 16APSK & 32APSK + Multistream (Frankrijk & Italië) ontvangen ??
Door cookie monster,
- edision
- satelliet tv
- (en 3 meer)
- 13 reacties
- 2.912 weergaven
-
- 26 reacties
- 8.285 weergaven
-
- 5 reacties
- 2.036 weergaven
-

Aanbevolen berichten