Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Je hebt nog een kleine kans bij een kringloop op het platteland.

De laatste van mij is jaren geleden naar de vuilstort gegaan toen hij ook voor schotel afstellen niet meer gebruikt kon worden.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's

Geplaatst:
5 uren geleden, KRelectro zei:

een oude analoge decoder

Echostar AD-3600 IP Viaccess - silver
Echostar AD-3600 IP Viaccess - black

Die heeft zowel DVB-S MPEG-2 (geen DVB-S2) als analoog aan boord !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

  • 1 maand later...
Geplaatst:
Op 28-9-2020 om 18:11, KRelectro zei:

Beste forumgenoten,

Heeft er soms iemand een oude analoge decoder die hij verkoopt ?

Ik heb dit nodig om amateur tv te ontvangen.

 

Veel groeten,

 

Kenneth

Heb hier nog een Echostar PVR 7000 vergeten in een hoek, pas 5 andere analoge weggegooid, deze is volgens mij ana en digitaal.

voor jou gratis af te halen.

Ed7000.gif.1fc21dd2fc73ea9294448b51e613bdb2.gif

Schotel PrimeFocus 1.80 + Gregorian 120  75°E-63°W Fixed: Triax 28/23/19/13

Analoog: EchoStar 7000 Chaparral MC-115 Digital: Dreambox 800,8000 920

ET-10000 Xsarius (Fusion SE in Camper)

×
×
  • Nieuwe aanmaken...