Mojo Geplaatst: 27 mei Geplaatst: 27 mei 1 minuut geleden, Tonskidutch zei: ja ja 1% = 4000€/jaar bij een waarde van de auto met 14.000€ had ik ook al zo mijn twijfels bij Het is er nu gelukkig uitgeknipt. Het is maar 1%. Alsof dat gaat helpen. Ook bij mij op het werk willen een aantal collega's een hybride auto. Vaak is de keuze heel erg beperkt als men een auto in de lease categorie moet uitzoeken en men veel km (400 tot 550) op een lading wil rijden. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 27 mei Geplaatst: 27 mei Uitgeknipt ? heeft iemand zeker NOS geschreven over die fout! Jammer was toch leuk eigenlijk. Ja ik weet niet waarom Nederland draaiende blijft met al die lease auto's. Maar dat systeem is nu eenmaal de dubbele heilige koe. Fat Freddy's Drop Bohannon
Mojo Geplaatst: 27 mei Geplaatst: 27 mei 2 uren geleden, Tonskidutch zei: Uitgeknipt ? heeft iemand zeker NOS geschreven over die fout! Zou wel leuk zijn als het toch 4000 euro is dus 10% ipv 1% You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
gerrit B Geplaatst: 27 mei Geplaatst: 27 mei Dan ga je toch geen auto meer leasen maar koop je hem gewoon? probleem opgelost. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Tonskidutch Geplaatst: 27 mei Geplaatst: 27 mei Knevelcontracten onder de lease auto's kennen we, daar kom je niet zomaar vanaf. Fat Freddy's Drop Bohannon
Tonskidutch Geplaatst: 28 mei Geplaatst: 28 mei https://nos.nl/artikel/2616161-financial-times-omstreden-vredesraad-van-trump-zit-zonder-geld echt krankjorum die vredesraad van trump en de feitelijke toestand. Fat Freddy's Drop Bohannon
minplus Geplaatst: 28 mei Geplaatst: 28 mei Typerend. En krankjorum vanaf het begin, net als der Donald. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
dutchandrew Geplaatst: 30 mei Geplaatst: 30 mei https://www.ad.nl/politiek/ambtenaren-klagen-dat-ze-weinig-te-doen-hebben-het-is-wachten-tot-kabinet-echt-van-start-gaat~ae4b4fe5/
gerrit B Geplaatst: 30 mei Geplaatst: 30 mei Laat ze maar alvast beginnen met het voorbereiden van nieuwe verkiezingen want ik geloof nooit dat deze club de zomer overleeft. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
minplus Geplaatst: 31 mei Geplaatst: 31 mei Het Yeuzelgeus programma heeft idd hopelijk weinig kans. Jetten heeft zich regeringsgeil laten naaien. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
Gerard 76 Geplaatst: 31 mei Geplaatst: 31 mei (aangepast) Laten we ze een kans geven, ook al is het niet mijn voorkeur wat er nu zit verkiezingen helpen niet zolang er partijen zoals pro, pvv of fvd worden uitgesloten de uitslag is op voorhand al voor 80% bekend, net als in Rusland schijndemocratie je kunt t met ze eens zijn of niet maar uitsluiten is echt not done ze zitten er in opdracht van ons, en voor ons. Zolang een steeds groter wordend deel van de bevolking dat niet zo ervaart zijn ze fout bezig 31 mei aangepast door Gerard 76 1
Moderator ceesv Geplaatst: 31 mei Auteur Moderator Geplaatst: 31 mei 14 minuten geleden, Gerard 76 zei: ze zitten er in opdracht van ons, en voor ons. Soms heb ik mijn twijfels. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
minplus Geplaatst: 31 mei Geplaatst: 31 mei Wat moet je met clubs die de democratie afbreken als doel hebben? 1 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
Mojo Geplaatst: 31 mei Geplaatst: 31 mei 1 uur geleden, minplus zei: Wat moet je met clubs die de democratie afbreken als doel hebben? Ja, precies. Dat wat er nu zit! You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten