Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ร—

cookie monster

Lid
  • Items

    11.326
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    46

Alles dat geplaatst werd door cookie monster

  1. Momenteel 2 zenders , echter je hoort een pieptoon doordat de andere zender niet 100% op 1467,00Khz uitzendt , maar op 1467,38 Khz , irritant !!
  2. cookie monster

    16K, HDR10

    4K , 8K , Ik zie geen verschil , zelfs tussen HD & SD !!!! Tussen 144px & 2160px merk ik wel iets , maar niet geheel zuiver !! Destijds 3D was ook een flop , 16K zou of zal een flop zijn of worden !! Elk jaar een nieuwe TV kopen .... ๐Ÿ“บ , tv-fabrieken willen graag geld verdienen !! ๐Ÿค‘ Statiefke neerzetten , en er niet tegenaan lopen ๐Ÿ˜‰
  3. Destijds bij ons thuis , door atmosferische omstandigheden , een paar keer plots een Franse provider , LOL , ik dacht toen asjemenou ??!! Een Nederlandse gebeurde wel meer , zelfs handmatig , 24/24 desnoods !! Zo werd het via die Hollanders dan echt een duur grapke destijds !! ๐Ÿ’ถ๐Ÿคข De profiteurs ๐Ÿ˜‹
  4. Nou , ze willen dat iedere leerling hun richting volgt , asjemenou ๐Ÿ˜† Ga met zulke eens naar het oorlogsfront .... Ik zie ze aldaar dan protesteren tegen milieuvervuiling .... ๐Ÿ˜๐Ÿค—๐Ÿšฝ Een hoop geknal !!
  5. You rang my lord ?? Hier ben ik ๐Ÿ˜† Hier geen last van cookies ๐Ÿ˜‰
  6. Die links geven aan welke landen o.a. DVB-T/DVB-T2 gebruiken of gebruikten ๐Ÿ˜‰ Dat zijn nog TV's uit de analoge tijd , da's vuilbakkenrotzooi of TV-museum !! DVB-T(2) - 4:3 & 16:9 kan allebei !! Dan ken je Belgiรซ nog niet !! ๐Ÿ‡ง๐Ÿ‡ช๐Ÿ˜ Niks praten & niks gebeuren , de kijker kan de pot op !! Ik weet er nog ene die zo nog 2 beeldbuis TV's heeft staan , hij vindt dat ze goei beeld geven , het menu is mooi zegt die , voor de rest sneeuw , en een beeld van VCR-opnames ๐Ÿซฃ Snapt niet waarom die geen VTM kan kijken ??!!
  7. Da' gifke is bedoeld als grappige reactie op de 2 bikinidames , da's alles ๐ŸงŠ๐Ÿ”ฅ๐ŸŒž Zoiets: Barbarella , Cheer You Up .... ๐Ÿฆ๐Ÿ˜‹
  8. De opwarming van de Aarde , kort uitgelegd: En voor flat Earthers uitgelegd:
  9. Moord aangeven kan blijkbaar alleen op afspraak ๐Ÿค”๐Ÿ˜ณ https://www.hln.be/antwerpen/man-52-wil-zich-aangeven-bij-politie-nadat-hij-moeder-70-doodde-maar-staat-voor-gesloten-deur-enkel-op-afspraak~a391126f Dit is echt wel .... absurd !! Welkom in Belgiรซ !!
  10. Inderdaad , niet reageren , wel negeren !! Ik bekijk wel het emailadres , kan zonder mail te openen , en dan weet je sowieso al voldoende !!
  11. DVB-T & conax encryptie ?? fmscan.org , je heb wel een account nodig !! https://www.digitalbitrate.com/dtv.php?lang=en&liste=2&live=534 https://en.wikipedia.org/wiki/DVB-T Van de volgende website , geen flauw idee of die juist is: https://www.itu.int/net4/ITU-D/CDS/DSO2019/Map_Filter.asp?Country=&Region=EUR&Status=2&Compression=&Standard=1
  12. Die FM webSDR heb ik nog nooit eerder gevonden !! ๐Ÿ˜ณ Dank u , dit scheelt weer een FM-buitenantennezetterij !! ๐Ÿค—
  13. Soow , da's ne goeie: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2026/02/26/cokesnuivende-inspecteur-gearresteerd Is bloemsuiker nu ook al verboden ๐Ÿ˜จ En als ik nu eens mijnen eigen ๐Ÿ’ฉ๐Ÿšฝ wil snuiven ?? ๐Ÿ˜
  14. AFN (DX) UHF K28 heb ik thuis ooit wel eens ontvangen , ook zo BFBS TV UHF K23 (DX) AFN Radio FM 101.7 , die zat toen destijds niet zo ver van Leuven !!
  15. + youtube VTM & VRT kijk ik zelfs heel zelden !! Play heb ik destijds heel even bekeken , maar zowat onmiddellijk gewist !! Geheel geen interessante programma's voor mij !!
  16. https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2026/02/23/dutroux-beelden-kindermisbruik https://www.nu.nl/buitenland/6387164/belgische-justitie-onderzoekt-beelden-van-kindermisbruik-in-cel-van-marc-dutroux.html Heilige stoelgang , eender vanwaar dit komt , kotselijk !! ๐Ÿคข๐Ÿคฎ ๐Ÿšฝ
  17. https://www.nieuws365.be/financieel/man-ziet-geld-afgehaald-worden-van-zijn-rekening-zonder-dat-zijn-kaart-weg-was-experts-waarschuwen Dus weeral oppassen geblazen , of uw geld is foetsie !! Zulke smeerlappen zoeken alle mogelijke middelen om geld te stelen !!
  18. https://www.nieuws365.be/financieel/telecomrekening-tot-60-euro-duurder-zo-vermijdt-u-de-verhoging-bij-proximus-en-telenet https://www.hln.be/mijn-geld/tot-6-euro-duurder-per-maand-deze-providers-krikken-hun-prijzen-en-datavolumes-op-in-2026~a8819650 Proximus , Telenet , Scarlet , Orange worden sowieso dus weer duurder !! De klant betaalt weeral het gelag !! Nou , ik ben benieuwd !! De volumes gaan wel omhoog , dat is wel het enige positieve !! Gaat u veranderen , of blijft u klant waar u nu bij bent ??
  19. Naakte man slaat op de vlucht met ambulance terwijl patiรซnt achterin https://www.telegraaf.nl/buitenland/naakte-man-slaat-op-de-vlucht-met-ambulance-terwijl-patient-achterin-ligt/135126112.html Nou , sommige ....๐Ÿซฃ๐Ÿš‘
  20. Doemme , gaaj he't stiekem in maaj hobbykoamer oan't filmen geweest ๐Ÿคฌ๐Ÿ˜ ๐Ÿ“น๐Ÿ“บ, Hoope๐Ÿˆ๐Ÿˆzullen hierdeur de rechtbaank oan maaj wurre toegeweze ๐Ÿค—๐Ÿ˜๐Ÿ˜† Zowwy , kon't ni' loate ๐Ÿ˜‡
  21. Enkel idool , HGT , The Voice via youtube , lacheeeeuuuu geblazeeuuuu ๐Ÿ˜ Voor de rest , heel da' Telenet/ziggogedoe , het zal mij worst wezen !!
  22. Wie zoiets gelooft , dan moet je echt wel hรฉรฉรฉรฉl goedgelovig zijn !! Ach , ik heb destijds vele meloenen geerfd van mijn nonkels in Nigeria ๐Ÿค‘ Ik ben ondertussen meloenair ๐Ÿˆ๐Ÿˆ , goeie investering ๐Ÿ˜‰ Dankjewel Nonkel Akuabata ๐Ÿ’ถ
  23. Vwala , zoals het hoort !! Dit zegt alles wat ge moet weten dat dit zever in pakskes is , phishing/scam !! Uw ECHTE bank hierover opbellen kan u ook helpen !! Vorige maand kwam er een mail in mijn spambox aan: Het grappige is , ik heb zelfs geen account bij die echte bank ๐Ÿ˜ Ook niet bij die NEP-bank ๐Ÿ˜จ De mail was in het Duits: ๐Ÿ˜จ Vertaling: Belangrijke update: uw nieuwe kaartlezer Beste klant , Vanaf 23 januari 2026 introduceren we een nieuwe en verbeterde kaartlezer. De huidige kaartlezer wordt gedeactiveerd en kan niet meer worden gebruikt. Bestel uw nieuwe kaartlezer gratis vรณรณr 23 januari om onze diensten zonder onderbrekingen te kunnen blijven gebruiken. Vanaf 25 januari wordt een eenmalige vergoeding van โ‚ฌ 8,95 in rekening gebracht. Bestel uw kaartlezer En als je de adressen bekijkt , ..... ๐Ÿค”, wie daar intrapt .... ๐Ÿ˜ 1 van mijn maten die trapt helaas geregeld in zulke mails , zoals hij heeft in bv Rusland nog 10000โ‚ฌ op de bank , maar hij moet eerst 1000โ‚ฌ storten , hij trapt er gewoon in !! Of een arm meisje heeft geld nodig om mama te laten opereren !! Hij probeert zelfs geld te lenen , anders komt die er niet , nou .... Ik geef hem niets , zelfs zijn ouders waarschuwen hem , maar die is dus "doof" (verstandelijke handicap) !! Hijzelf is in de 40 !! Hij lacht ermee , maar z'n rekeninginhoud .... definitief foetsie !!
ร—
ร—
  • Nieuwe aanmaken...